Plan nastopov v tem šolskem letu
Vsebina | Čas | Izvajalci | Organizator/mentor |
Sprejem šolskih novincev | 2. 9. 2019 | Dramski krožek + OPZ | Nataša Adam, Ada Škamperle |
Komemorativna slovesnost | oktober 2019 | Dramski krožek + OPZ |
KS Senožeče Nataša Adam, Ada Škamperle |
Miklavževanje | december 2019 | Dramski krožek + OPZ | RD Bandera Dolenja vas, Karitas |
Prižig lučk v Dolenji vasi | december 2019 | Dramski krožek + OPZ | RD Bandera Dolenja vas, Karitas |
Novoletna prireditev | december 2019 | Dramski krožek + OPZ | Šola Senožeče |
Božični koncert | 25. 12. 19 | Dramski krožek + OPZ | MePZ Senožeče |
Dan žena | marec 2020 | Dramski krožek + OPZ | Dobrnič |
Materinski dan | marec 2020 | Dramski krožek + OPZ | Vrtec Senožeče + KUD Pepca Čehovin Tatjana |
Krajevni praznik v Dolenji vasi | junij 2020 | Dramski krožek + OPZ | KS Senožeče |
Plan dnevov dejavnosti v tem šolskem letu
ŠPORTNI DNEVI
Raz. | Tema | Cilji |
Št. ur |
Čas izvedbe | Vodja | Sodelavci | Predvideni stroški |
1. | TESTIRANJE ZA ŠPORTNO-VZGOJNI KARTON | Izvajajo vaje in naloge za TVK. | 5 | april 2021 | Ada Škamperle | Tina Babuder | / |
1.–5. | JESENSKI KROS |
Razvijajo funkcionalne sposobnosti. Navajajo se na pravilno razporeditev moči pri premagovanju dolgotrajnejšega napora. |
5 |
september 2020 |
Ada Škamperle |
Nataša Adam Milojka Uršič Ada Škamperle Petra Fabjan |
/ |
1.–5. | JESENSKI POHOD |
Razvijajo tekmovalni duh. Navajajo se na športno obnašanje in prenašanje poraza. |
5 | oktober 2020 | Ada Škamperle |
Nataša Adam Milojka Uršič Ada Škamperle Petra Fabjan |
/ |
1.–5. |
ORIENTACIJSKI POHOD |
Razvijajo funkcionalne sposobnosti, vzdržljivost. Navajajo se na hojo v skupini. Uporabljajo preproste oblike orientacije. |
5 | maj 2021 | Tamara Franetič Bizjak |
Nataša Adam Milojka Uršič Ada Škamperle Petra abjan |
/ |
1.–5. | ŠALJIVA ŠPORTNA TEKMOVANJA |
Navajajo se na upoštevanje pravil iger. Razvijajo gibalno-motorične sposobnosti. |
5 | junij 2021 | Ada Škamperle |
Nataša Adam Milojka Uršič Ada Škamperle Petra Fabjan |
/ |
2.–5. | PLAVANJE | Utrjujejo tehniko plavanja in razvijajo funkcionalne sposobnosti. | 5 |
oktober 2020 (4., 5. r.) marec 2021 (2. r.) junij 2021 (3. r.) |
Vaditelj plavanja | učitelji spremljevalci | stroški prevoza in vaditeljev |
KULTURNI DNEVI
Raz. | Tema | Cilji |
Št. ur |
Čas izvedbe | Vodja | Sodelavci | Predvideni stroški |
1.–3. | OGLED GLEDALIŠKE PREDSTAVE | Razvijajo zmožnost poslušanja in spremljanja lutkovne predstave. | 5 | december 2020 | gledališčniki |
Milojka Uršič Nataša Adam Ada Škamperle |
prevoz + vstopnina |
1.–5. |
FILM OB TEDNU OTROKA Sreča na vrvici |
Spoznajo film in njegovo vsebino. Izražajo doživljanje, razumevanje in vrednotenje otroškega filma. |
5 | teden otroka | Nataša Adam |
Petra Fabjan Milojka Uršič Nataša Adam Ada Škamperle |
stroški prevoza, vstopnina v KC Srečka Kosovela v Sežani |
1.–5. | RAJANJE Z DEDKOM MRAZOM | Razvijajo sposobnost zbranega spremljanja, razumevanja in vrednotenja gledališke predstave. | 5 | december 2020 |
Petra Fabjan Milojka Uršič Nataša Adam Ada Škamperle |
/ | |
1.–5. | PODELITEV BRALNE ZNAČKE | Podrobneje spoznajo povabljenega gosta in njegova dela. | 5 5 | maj 2021 |
Milojka Uršič Nataša Adam Ada Škamperle |
Prevoz v Divačo | |
4., 5. |
OBISK CANKARJEVEGA DOMA Igraj kolce |
Spoznavajo glasbila simfoničnega orkestra. S poslušanjem in gledanjem razumevajo glasbo. Razvijajo sposobnost gledanja, razumevanja in vrednotenja. |
5 | 9. 3. 2021 |
Vstopnina v Cankarjev dom 5 EUR Slovenski šolski muzej 5 EUR |
NARAVOSLOVNI DNEVI
Raz. | Tema | Cilji |
Št. ur |
Čas izvedbe | Vodja | Sodelavci | Predvideni stroški |
1.–3. | ČEBELARSKI DAN | Spoznajo čebele in njihov pomen. | 5 | maj 2021 | Tamara Franetič Bizjak |
Nataša Adam Petra Fabjan Ada Škamperle Milojka Uršič |
/ |
1.–5. | SCIENCE FUN | Spoznavajo in doživljajo naravo, živa bitja v njej, ogledajo si muzejsko zbirko. | 5 | junij 2021 |
Nataša Adam Petra Fabjan Ada Škamperle Milojka Uršič |
/ | |
1.–5. | VARUJEMO OKOLJE |
Informirajo se o končnih uporabnikih, pri katerih odpadki nastajajo. · Ozaveščajo se o pomenu ločenega zbiranja in recikliranja odpadkov. |
5 | september 2020 | strokovna uslužbenka KSP Sežana |
Nataša Adam, Ada Škamperle, Milojka Uršič |
/ |
4., 5. | KORAKI K MORJU | Prepoznajo, spoznajo, primerjajo in opazujejo rastlinstvo in živalstvo morske obale in morja. | 5 | april 2021 | vodja šole v naravi |
Petra Fabjan |
stroški šole v naravi |
TEHNIŠKI DNEVI
Raz. | Tema | Cilji |
Št. ur |
Čas izvedbe | Vodja | Sodelavci | Predvideni stroški |
1. | IZDELAVA LUTKE | Načrtujejo, izdelajo in preizkusijo lutko. | 5 | februar 2021 | Ada Škamperle | Tina Babuder | / |
1.–4. | IZDELKI IZ PAPIRJA |
Spoznavajo lastnosti materialov in orodij ter pripomočkov za njihovo obdelavo. Spoznavajo organizacijo dela, delovnega mesta, pravil varnega dela. Razvijajo ročne spretnosti. Spoznavajo različne vrste in kakovosti papirja. |
5 | december 2020 | Ada Škamperle | razredničarke | / |
1.–5. | ARHITEKTURNI DAN | Z izkušnjo razvijajo kritično in ustvarjalno mišljenje, spoznavajo kakovostne in zanimive postopke za razumevanje prostora, arhitekture in oblikovanja v formalnih in neformalnih izobraževalnih okoljih. | 5 | 13. oktober 2020 | Strokovni delavci Igrive arhitekture |
Petra Fabjan Nataša Adam Milojka Uršič Ada Škamperle |
8,50 EUR |
2., 3. | RAČUNALNIŠKO OPISMENJEVANJE |
Spoznavajo enostavna računalniška orodja. Urijo se v spretnostih za uporabo spletne učilnice. |
5 | oktober 2020 | Nataša Adam | Milojka Uršič | prevoz v Divačo |
4., 5. | RAČUNALNIŠTVO |
Spoznavajo enostavna računalniška orodja. Znajo uporabljati spletne učilnice. Oddajo enostavno nalogo. |
5 | 16. 9. 2020 | Petra Fabjan |
Janja Černe Tamara F. Bizjak |
stroški prevoza |
4., 5. | POSPRAVLJANJE IN UREJANJE BIVALNIH PROSTOROV | Oblikujejo stališča o pomembnih vidikih vsakdanjega skupnega življenja, ki temeljijo na pridobljenih spretnostnih preudarne in estetske izbire, upoštevanju namembnosti, varne uporabe in vzdrževanju materialov. | 5 | april 2021 | vodja šole v naravi | razredničarke | stroški šole v naravi |
5. | ZAKAJ PIHA VETER? |
Načrtujejo, izdelajo in preizkusijo naprave za merjenje vetra. Zgradijo in preizkusijo delovanje naprav, ki jih poganja veter. |
5 | november 2020 | Petra Fabjan | učiteljica OPB | stroški NIT škatle |