Skoči na glavno vsebino

Plovnost in z njo povezani pojmi gostota, masa in prostornina naj bi bili učencem 5.c odslej jasni, kar pa pred današnjo delavnico pri naravoslovju nismo trdili, saj nas je  večina mislilo, da telo plava, če je “lahko”. To smo ugotovili iz hipotez, ki smo jih postavili pred učno uro. Zato smo izvedli eksperimentalno delavnico, na kateri smo  s pomočjo učiteljice izvajali eksperimente, s katerimi smo poskušali razložiti in nazorno prikazati, da je plovnost odvisna tako od mase kot tudi od oblike predmeta in seveda tudi od gostote tekočine, v katero smo polagali predmete iz različnih snovi. Sedaj se vsi zavedamo, da je plovnost povezana tako s snovjo, iz katere je predmet, kot tudi z obliko telesa.

Najbolj smo uživali v delavnici primerjanja gostot tekočin. Tu nas je marsikaj presenetilo.

Ste že prebrali?

Izšla je Vremščica

Izšla je Vremščica

V letošnji Vremščici smo se odločili raziskati moč besed. Učenci so razmišljali o reku »lepa beseda lepo mesto najde«,...

Modne kreacije

Modne kreacije

Učenci stari 10 let imajo o odpadkih in njihovem ločevanju že veliko znanja, saj jim v šoli nudimo odlične možnosti in...

Dostopnost